Webbaserad bokföring

Webbaserad bokföring har många fördelar

Den största anledning till varför man ska arbeta med webbaserad bokföring till skillnad från traditionell bokföring är att du sparar mycket på saker som är otroligt tidskrävande annars, som pappershantering.

En annan stor fördel är att det är säkrare. Du slipper krånglet med att försvara din bokföring. Allt sparas och uppdateras automatiskt och du har självklart tillgång till bokföringen precis när du vill och varifrån som helst.

På Bquik arbetar vi med webbaserad bokföring. Våra kompetenta redovisningskonsulter är experter på vår mjukvara och utrustning och du har alltid tillgång till professionell service tack vare en personlig redovisningskonsult som du alltid kan vända dig till.

Vi sköter all webbaserad bokföring åt dig

Vi tror på personliga och långsiktiga relationer och vet att våra kunder uppskattar det också. Genom vår digitala redovisningspaket med bland annat webbaserad bokföring så hjälper vi våra kunder att hålla koll på allt redovisningsarbete genom nätet.

Vi tillhandahåller all utrustning som behövs för att förenkla er vardag genom papperslös redovisning. Föreställ dig att slippa spara på kvitton som du samlat på dig under veckorna. Du fotar bara kvittot och slänger underlaget då allt sparas digitalt.

Låter webbaserad bokföring intressant? Kontakta oss för mer information

Vi bryr oss om våra kunder och tycker därför att det är viktigt att vi förenklar deras vardag.

Fyll gärna i vårt kontaktformulär eller ring oss redan idag om du är intresserad av att arbeta med webbaserad bokföring.

Webbaserad Bokföring

ROBIN BERGMAN

VD

Telefon 08- 408 099 90

Mail info@bquik.se

Vad erbjuder vi?

Vi kan det mesta inom traditionell redovisning och sätter oss gärna in i just din situation och ditt bolag.

Löpande bokföring
Registering av in och utbetalningar
Månadsavstämningar
Kund och leverantörsfaktura hantering
Kontakter med skatteverket
Analys av ditt bolags resultat
Månadsbokslut
Löner och lönebesked
Kontrolluppgifter
Årsbokslut
Redovisning av skatter och avgifter
Rådgivining
Årsredovisning

Låt oss komma med en offert

Om du fyller i lite grundläggande information om ditt företag och dess rutiner så återkommer vi snart med ditt personliga och helt förutsättningslösa offertförslag.

Hur byter man byrå?

Om du bestämmer dig för att du vill jobba med oss så kommer följande hända

Skriva avtal

Ett elektroniskt avtal skrivs mellan oss som byrå och Er som kund för att alla ska vara med på vad som kommer hända. Vem ska göra vad?

Fullmakter

Ni skriver på en elektronisk fullmakt så att vi får representera Er som kund gentemot den gamla byrån för att kommunicera kring material etc.

Kommunikation

Vi tar kontakt med den gamla byrån, hör om det är något speciellt vi borde veta och specificerar exakt vad vi behöver från dem. Oftast är det en SIE4 -fil och ibland även gammalt pappersmaterial som skall digitaliseras.

Överlämning

Den gamla byrån skickar över de filer och material vi behöver och vi kan börja arbeta!