Ekonomikonsult Stockholm

Kompetent ekonomikonsult i Stockholm – söker ditt företag en ny lösning?

Bquik arbetar med redovisning och löpande bokföring. Vi hjälper små- och medelstora företag i Stockholm med papperslös redovisning, ett skönt sätt att slippa hålla reda på papper och kvitton. Allt sker digitalt och du sparar oändliga mängder tid på pappershantering.

Du kan känna dig trygg med att ha en personlig ekonomikonsult som har lång erfarenhet av redovisning och bokföring för ditt företag i Stockholm.

Din personliga ekonomikonsult

Vi vill gärna lära känna dig, därför arbetar vi så att alla våra kunder har en personlig ekonomikonsult. Vi tror på personliga och långsiktiga relationer och vet att våra kunder uppskattar det också. Genom vår digitala redovisningspaket hjälper vi våra kunder att hålla koll på all redovisningsarbete genom nätet.

Vi tillhandahåller all utrustning som behövs för att förenkla er vardag genom papperslös redovisning.  Föreställ dig att slippa spara på kvitton som du samlat på dig under veckorna. Du fotar bara kvittot och slänger underlaget då allt sparas digitalt. Vi bryr oss om våra kunder och tycker därför att det är viktigt att vi förenklar deras vardag, det gör vi genom våra redovisningstjänster.

Anlita oss som ekonomikonsult i Stockholm

Genom rapporteringssystemet har ni tillgång till all viktig information oavsett tid på dygnet. Vi finns naturligtvis också tillgängliga vid årsbokslut, deklarationer och andra dagar på året som kräver extra mycket tid och uppmärksamhet. Vi gör helt enkelt så att ni kan fokusera på annat.

Fyll gärna i vårt kontaktformulär eller ring oss redan idag om du är intresserad av att anlita oss som ekonomikonsult i Stockholm.

Ekonomikonsult Stockholm

ROBIN BERGMAN

VD

Telefon 08- 408 099 90

Mail info@bquik.se

Vad erbjuder vi?

Vi kan det mesta inom traditionell redovisning och sätter oss gärna in i just din situation och ditt bolag.

Löpande bokföring
Registering av in och utbetalningar
Månadsavstämningar
Kund och leverantörsfaktura hantering
Kontakter med skatteverket
Analys av ditt bolags resultat
Månadsbokslut
Löner och lönebesked
Kontrolluppgifter
Årsbokslut
Redovisning av skatter och avgifter
Rådgivining
Årsredovisning

Låt oss komma med en offert

Om du fyller i lite grundläggande information om ditt företag och dess rutiner så återkommer vi snart med ditt personliga och helt förutsättningslösa offertförslag.

Hur byter man byrå?

Om du bestämmer dig för att du vill jobba med oss så kommer följande hända

Skriva avtal

Ett elektroniskt avtal skrivs mellan oss som byrå och Er som kund för att alla ska vara med på vad som kommer hända. Vem ska göra vad?

Fullmakter

Ni skriver på en elektronisk fullmakt så att vi får representera Er som kund gentemot den gamla byrån för att kommunicera kring material etc.

Kommunikation

Vi tar kontakt med den gamla byrån, hör om det är något speciellt vi borde veta och specificerar exakt vad vi behöver från dem. Oftast är det en SIE4 -fil och ibland även gammalt pappersmaterial som skall digitaliseras.

Överlämning

Den gamla byrån skickar över de filer och material vi behöver och vi kan börja arbeta!