Auktoriserad redovisningskonsult Stockholm

Bquik är en auktoriserad redovisningskonsult i Stockholm, Nacka. Vår uppgift är att förenkla er vardag. Tack vare digital och papperslös redovisning slipper ni timmar med pappershantering.

Och visst vore det smart att inte behöva hålla redo på kvitton? Vi är en byrå med auktoriserade redovisningskonsulter i Stockholm och vi vänder oss till små och medelstora företag.

Auktoriserad redovisningskonsult med personlig service

Vi jobbar med helhetslösningar, för vi tycker att företag inte ska behöva mer än en redovisningskonsult. Våra tjänster med allt från löpande bokföring, löner, bokslut till bolagsdeklarationer och rådgivning.

Som kund till Bquik har ni alltid personlig service med hjälp av en personlig auktoriserad redovisningskonsult som ni kan vända er till. Vi tror på att bygga relationer till våra kunder då vi värdesätter långsiktiga och förtroendeingivande relationer.

Digital redovisningskonsult – fördelarna är många

Att jobba med digital redovisning handlar kort och gott om att arbeta papperslöst. Pappershantering är onödigt tidskrävande och leder många gånger till frustrationer då det är lätt hänt att slarv förekommer.

Tack vare vårt digitala redovisningspaket slipper ni hålla reda på sådant som måste hållas reda på. Vi gör jobbet åt er och ni har alltid tillgång till era dokument, via våra digitala plattformar.

Anlita oss som auktoriserad redovisningskonsult i Stockholm

Du kan känna dig trygg med att ha en auktoriserad redovisningskonsult som har lång erfarenhet av redovisning och bokföring för ditt företag i Stockholm.

Fyll gärna i vårt kontaktformulär eller ring oss redan idag om du vill veta mer om vår ekonomibyrå i Stockholm / Nacka. Välkommen till Bquik.

Auktoriserad redovisningskonsult Stockholm

ROBIN BERGMAN

VD

Telefon 08- 408 099 90

Mail info@bquik.se

Järla (Östra) Skolväg 23, 131 40 Nacka

Vad erbjuder vi?

Vi kan det mesta inom traditionell redovisning och sätter oss gärna in i just din situation och ditt bolag.

Löpande bokföring
Registering av in och utbetalningar
Månadsavstämningar
Kund och leverantörsfaktura hantering
Kontakter med skatteverket
Analys av ditt bolags resultat
Månadsbokslut
Löner och lönebesked
Kontrolluppgifter
Årsbokslut
Redovisning av skatter och avgifter
Rådgivining
Årsredovisning

Låt oss komma med en offert

Om du fyller i lite grundläggande information om ditt företag och dess rutiner så återkommer vi snart med ditt personliga och helt förutsättningslösa offertförslag.

Hur byter man byrå?

Om du bestämmer dig för att du vill jobba med oss så kommer följande hända

Skriva avtal

Ett elektroniskt avtal skrivs mellan oss som byrå och Er som kund för att alla ska vara med på vad som kommer hända. Vem ska göra vad?

Fullmakter

Ni skriver på en elektronisk fullmakt så att vi får representera Er som kund gentemot den gamla byrån för att kommunicera kring material etc.

Kommunikation

Vi tar kontakt med den gamla byrån, hör om det är något speciellt vi borde veta och specificerar exakt vad vi behöver från dem. Oftast är det en SIE4 -fil och ibland även gammalt pappersmaterial som skall digitaliseras.

Överlämning

Den gamla byrån skickar över de filer och material vi behöver och vi kan börja arbeta!